SKRIVET: 2011-06-26, kl 01:00:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

Skulle nog aldrig börjat skriva, skulle nog bara lagt mig...

Haft en bra kväll med ett par goa brudar och en lillebror..haha... Spel&pizza kväll, låter inte så flötit va? Helmysigt, bortsett från att jag åt lite för mycke pizza. Äkligt mätt. Ja ni förstår säkert hur jag känner mig. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Fotning om ni har tur, sol&bad om jag har tur, (a). Den som lever får se, så snälla dö inte! Älskar er, puss!
Har ju glömt att nämna/visa den fina ballong gubben jag fick av min ibland söte bror på skolavslutningen. Skamligt, jag vet. Dock har den ett huvud som är minimalt och ett ben mindre idag. Men annars mår han fint.
Namn: Egon, han älskar mig, där av att det står mitt namn rätt i ansiktet på´n.
Civilstånd: Singel, tänkt att skaffa facebook inom kort så håll utkik. Det här är en riktig goding!
Han älskar djur och bebisar. Djurbebisar är därför det allra bästa han vet!
Okej, jag har grymt dålig humor. Ska sluta nu direkt innan ni avlider av skrattbrist. Då får ni aldrig veta vad som händer imorn och det vet jag ju att ni så gärna vill. Så godnatt på er, nu går jag snart o lägger mig!


Ebba

Kolla gärna in på min "veckans bild" - tävling i bloggen och var med! :D

http://ebbawesterberg.webblogg.se/2011/june/tavling.html



PUBLICERAT: 2011-06-26, 08:46:43 | URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3