SKRIVET: 2011-06-04, kl 12:59:33 | PUBLICERAT I: Lifetime

I love rock'n roll

Hej sötnosar! Har haft det underbart mysigt ute med familjen denna sommarkväll och nu ska jag snart gå och lägga mig. Våra grannar som bor några hus bort festar loss, så vi har fått gratis musik under kvällen. Det är tur att de har bra musiksmak (Y). Annars har varit fruktansvärt seg och trött idag. Men det har varit skönt att bara legat och chillat hela dagen. Har börjat jobba nu och jag är verkligen nöjd med vart jag hamnat i sommar! Visst man är riktigt trött när man kommer hem, men det är ett toppen ställe. Man får träffa mycke trevligt folk och arbetskamraterna är häliga. Känns som om jag kommer trivas under sommaren. Ska jobba imorn på eftermiddagen och på måndag förmiddag. Sen drar man säg mot skolan igen. Ne usch nu blev jag sådär nervös igen. Det är bara 2 veckor kvar, OMG! :s. Nu får jag lite smått panik... Visserligen is it a lot of fun som väntar, men ändå. Bara tanken på att snart gå skilda vägar från mina underbara vänner från skolan är hemsk! Juste appropå klasskompisar. Var ju ute i skogen i torsdags kväll med tre underbara brudar och bilder på det kommer i framtiden någon gång när jag hinner ladda in dem i datorn, men ni har tur. Hänäni hade med sig sin kamera med, så kika in på hennes blogg så hittar ni några söta där. Men nu ska jag sova sött, godnatt på er! (a)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3