SKRIVET: 2011-06-23, kl 12:28:49 | PUBLICERAT I: Lifetime

Vill ha en redigt fin sommardag!

Godmorgon på er sömntutor som precis vaknat själv vakna man vid tio. Man kan ju inte sova bort varje dag! Just nu sitter jag bara en snabb sväng framför datorn. Ska snart åka o jobba. Ska se om mamma kommer hem snart, annars får jag väl äta själv :(. Haha. Men hoppas på en fin dag, så att man får sälja mycke glass på Hjo's bästa glasskiosk. Hihi, nu blir det lite reklam här. Men sanningen ska fram! Trivs verkligen där jag är. Så himla härligt att kiosken ligger i hamnen också. Helt perfekt ställe för att äta en go kula glass. Men nu får jag nog sätta fart. Det verkar som om jag får äta själv. Men man kan inte jobba på tom mage. Puss!
(har bildbrist, så ni får klara er utan. Måste ut o fotografera en dag. Kanske kan fixa det över midsommar, You'll see)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3