SKRIVET: 2011-05-22, kl 19:45:42 | PUBLICERAT I: Något du inte visste om mig!

Oh every day, nana

Oh, har ni märkt vi lever! Helt otroligt eller inte. Rätt väntat att vi överlevde den så kallade "dommerdagen". Tack vare en gubbe som inte vet vad han pratar om så har tusentals personer tagit självmord i onödan. Jag undrar allt hur han tänker nu. Haha, aa men annars är man precis hemkommen från stadsparken. Har dansat runt lite med girlsen. Känner att dansen blev riktigt bra. So babe, you can't miss it. Lite läskigt vare allt att åka hem när det blixtrar omkring än.. Annars har dagen varit toppen! Började med jordgubbar till frukost. Aa haha vi kan ju nästan stanna där, för att äta en talrik jorgubbar o grädde kan göra en hel dag (a). Om ni inte redan har märkt det hehe, så är jordgubbar det allra bästa jag vet (som går att äta). Men efter den underbara frukosten (haha). Drog man iväg till skövde med mamsingen. Fixade mig ett par skor till balen och en efterlängtad bikini, sen blev det ett par örhängen utav bara farten. Imorn väntar skolan med orientering och cabaré träning. Juste kanske borde nämna att gårdagen hos tricia var grym den med. Det blev ett par bilder med hem, men som dfortfarand eligger på kameran. Så ni får vänta på dem hihi. Nu ska jag se om jag kan ta mig i kragen och få lite spanska gjord. Antagligen inte, men man kan ju alltid drömma. Puss!


tolas lille bror

tja jag vet inte vadjag ska skriva men vem är tricia?



PUBLICERAT: 2011-05-23, 17:14:47 | URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3