SKRIVET: 2011-06-26, kl 00:15:32 | PUBLICERAT I: Lifetime

Trevlig midsommar i efterskott, får jag väl säga!

Alla vill veta hur min midsommar var nu eller hur?!  Haha, ne skulle inte tro det. Ne är lite ironisk, men för er som undrar så var min midsommar okej. Inget har slagit midsommarn 2010 ännu (läs mer om den här), så får ge mig på ett nytt försök på det nästa år. Men dagen började med jobb. Sedan vi 5 tiden kom jag hem där mina söta föräldrar satt o vänta på mig med jordgubbar, det bästa ätbara som finns i hela världen! (den meningen lät inte helt rätt.. men aja ni fattar poängen). Sedan bar det ut till maria för lite grill o så! Kommer några bilder här under. Men jag hoppas att ni hade en toppen dag i alla fall. Puss på er!
Alla är såååååååå glada över att behöva va med mig på midsommar! Haha, ne. Inte sant. Ni vill inte veta historien bakom bilden (Y).
söt!
avslutar med en bild där jag ser riktigt glad ut..



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3