SKRIVET: 2010-06-26, kl 23:30:07 | PUBLICERAT I: Lifetime

Memories <3

Jag har verkligen haft värdens bästa midsommar i hela mitt liv (än så länge)!
I början på midsommarafton åt vi en god lunch,  sedan åkte vi ner till almnäs och fira runt midsommarstången där innan vi åkte hem igen o åt (det bästa som finns) J O R D G U B B A R ! Framåt 7 eller nått på kvällen gick jag + familj upp till farmor, där ida och några av farmors och farfars kompisar även var. Det var då kvällen började att bli bäst! Jag och ida satt o flumma hur mycket som helst! Vi grilla o åt god mat, Ida börja frysa (och hade ingen bra tröja med sig) så hon låna farfars fleece-tröja. Hon har typ xs och fleece-tröjan var typ xL, fatta att jag skratta! Typ vid mitten av kvällen smsa Clara att hon var hos sin moster o fira (som bor granne med min farmor), så hon kom ner till mig och ida och vi hade ännu roligare! Vid typ 11 gick jag och ida ner till mig för att invänta albin. Meningen var att vi skulle sova i tält, men vi var väl för trötta för det. Så det sluta med att vi skulle sova i min källare. Tror att jag somna halv 4 den natten ! <3. minnesvärd kväll var det i alla fall! (L). Idag vakna jag ungefär vid 9 av att ida väckte mig.. som vanligt, haha. Sedan när albin och ida åkt hem på förmiddagen packa jag min väska inför imorgon, då det bär av till K U S T E N ! Ska bli fruktansvärt skönt! Är inte säkert, men det kan finnas internet där. Jag tar med datorn ifall. Hoppas på att jag ska kunna blogga nått under de fyra dagarna jag är borta (a). Btw resten av dagen har jag vart hos mormor och morfar typ. Mormor har fyllt 70 år i veckan, så hon hade kalas idag. '
Men nu ska jag sova så jag är pigg imorn! Om inte internet på campingen så ses vi om fyra dar!
Puss hej!
Ida och Stella på bild <3


Ida

Minnen som sätter sig älskar dig ! <3



PUBLICERAT: 2010-06-26, 23:32:40 | URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3