SKRIVET: 2012-05-15, kl 19:39:36 | PUBLICERAT I: Lifetime

Hemmakär

Jahapp, då har bloggen stått stilla här i ett par dagar, men jag har mina skäl, haha! I söndags var jag på morgonen påväg ut för att ta en långpromenad med hanna när jag fick ett telefon samtal från jobbet som behövde lite akuthjälp då hon som skulle öppna blivit sjuk. Så det bar in till stan för en fartig dag inne i glasskiosken istället! Det var fint väder därför väldigt roligt att jobba, så därför gjorde det inget att jag fick åka dit ist. Men vid 2-3 tiden blev jag avbytt för var tvungen att åka hem till min underbara syster som fyllde år och låta henne få reda på sin födelsedagspresent, som är en hemmaspakväll för oss två nästa helg. Det blir mys det! Sen tog jag en dusch, packa väskan, slängde i mig lite mat och åkte till mormor i Tidaholm. Och det är där som jag har befunnit mig presterande tid. Har haft två dagars praktik på ett konditori/bageri i Tidaholm. Det gick nog helt okej. Kände mig mycket i vägen och tjatig, men de var snälla, jag fick prova på och lära mig jätte mycket och de stod ut med mig under hela tiden,  hahah! Ne, men det gick nog bra. Behövs år av trräning för att bli lika skicklig och snabb som de var, hihi. Nu är jag döttstrött. Ska försöka gå o lägga mig i rätt så bra tid. Imorgon väntar nämligen nationella i  engelska läs-och hörförståelse. och jag som hör så dåligt, bådar ju gott. Haha, ne men jag gör mitt allra bästa, sen får provet visa vad det visar. Slutar dock direkt efter provet på morgonen, riktigt skönt. På eftermiddagen bär det av på utbildning på jobbet. Det blir intressant! Men vi hörs förhoppningsvis innan det! Nu ska jag mysa ner mig i soffan med bästa hunden (a). Ha det gott, Puss!
Någon mer än jag föresten som undrar när den där så kallade värmen hade tänkt att komma?



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3