SKRIVET: 2009-08-20, kl 14:03:13 | PUBLICERAT I: Lifetime

20/8

Hej du!

Nu har det gått två dagar i skolan :D De har varit bra. Idag t.ex. sluta
vi 20 över 12 :D Gött! Men annars är allt som vanligt på den punkten.
Igår vare agility träning. Vi hade teknik träning men det var superkul 
ändå! :) Ja och Ida träna med Stella då och med Buster :) De är jätte
duktiga båda två. Stella börjar bli rätt så säker på slalom nu och det
syns på henne att hon vill följa en. Det är roligt tycker jag ;)
Nu ska jag sitta lite på facebook, sen ska jag nog ut och träna lite
slalom med Pennybus. Innan jag ska åka in till klubben på möte.
Och så kom jag på att jag är tvungen att ta diskmaskinen nu, så jag
hinner inte sitta här å skriva hhahah ;)
Byebye



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3