SKRIVET: 2009-08-26, kl 15:57:14 | PUBLICERAT I: Lifetime

26/8

Hallihallå!
Tillbaka vid datorn igen.. Men sitter inte vid min dator utan vid Idas ;)
Ska vara här tills agility träningen med Stella börjar <3
Dagen har varit bra! Var skolfoto idag. Blev rätt bra på enskilda (även
om jag ville ta en annan bild där) och på gruppfotot vet jag inte.
Men jag ser säkert ut som en mupp "hahah". I går hade jag hemkunskap.
Det var rätt kul även fast vi bara fikade lite och pratade i massor.
Packade färdigt igår oxå, så nu kan fredag komma utan problem.
I morgon är det torsdag och det innebär att det är upprop på kurserna som
jag ska gå i Tidaholm, med Pennydarling&Lillemanbus:)<3
Ja det var la allt idag.

Pussss hej!

P.S. Kanske inte kommer skriva så mycket som jag gjorde på lovet. Har fått
läxor nu :/ D.S.


                                              Ida på bild ;)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3