SKRIVET: 2009-08-27, kl 17:16:37 | PUBLICERAT I: Lifetime

27/8

Hejsan svejsan.

Jag har tänkt att skriva lite varannan dag (om jag har tid till det ;))
Men nu skriver jag för att imorgon hinner jag inte. Då hinner jag
knapt komma hem för att äta och byta om förns farmor kommer
med Ellen för att vi ska åka till Kyrkekvarns kanotcenter! Ska bli
KUL!  Så derför bloggar jag idag. Kommer sedan hem på lörda
eftermiddag / kväll. Btw Igår vare skolfoto. Blev bäst på de 2 första
bilderna som fotografen tog, men han skulle ta en helt anna..jaja
de var inte så dåliga. Tror jag blir rätt bra ändå ;) Idag hade jag
idrott på badet. Simma klädsim. Så jag är färdigt med allt nu. De
är gött! Så jag livräddade igen för skoj skull. Gjorde person bästa!
1,26 :D jätte nöjd. Hade 1,34 innan.
Nu när jag är färdig här så ska jag räkna lite matte, packa det sista
och sedan åka till Tidaholm. Ja det var nog allt :)'

Hare så bra,
         för det ska jag ha ;)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3