SKRIVET: 2009-08-14, kl 14:49:25 | PUBLICERAT I: Lifetime

Alma dag idag ;)

Hey you!

Idag väkte mamma mig typ vid halv 8 innan hon skulle åka till jobbet.
Sen vid 20 över 8 hämta jag Penny ute i hundgården.
Hon står där även om vi är hemma bara för att vi måste träna henne,
skolan börjar ju snart.
Sen fick jag vakna till lite, så kom Alma typ vi 11 nånting :)
Så vi har spelat lite kort, vart med Penny, tagit bilder med Almas
systemkamera ( vill ha en med! Men jag insåg från början att jag
kommer minst vara 30 år innan jag kan skaffa en :P så jag sparar
till en bärbar dator istellet :) ) och sen har vi cyklat in till stan och jag köpte
en antekningsbok/almenacka (eller vad man nu kallar det :P) och så åt vi
glass innan vi cykla hem igen.
Ja... och nu sitter vi lite vid datorn ;)
Men nu ska vi göra nått annat än att skriva här så... jag skriver mer ikväll :)

Puss hej!

I love you


P.S. Alma ska skicka en av sina mästar bilder till mig så att jag kan lägga
ut den här! :d  D.S.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3