SKRIVET: 2009-08-14, kl 23:14:28 | PUBLICERAT I: Lifetime

Bilderna ;D

Hejhej!
Här kommer några av de många bilder som Jag&Alma har tagit idag ;D


                                                         Penny<3

                                                 I min trädgård ;)

                                                         hihi

                Som jag och Ellen döpte henne till vid diskhorn<3:
                   Penny Kajsa Alma Elisabeth Johansson :)<3

                  Inte visste jag att nått så änkelt kunde bli så fint!

                                               Min favorit bild :)

                                        Och bebisen får avsluta <3

Jag har haft en jätte bra dag idag :)<3
Ni kommer att få se några fler  bilder så småning om. ;)
Men nu ska jag gå och lägga mig!
Sov sött allesammans :)


Alma :)

Det var verkligen en jättekul dag! :D <3 gonatt ;p


Hanna

liten penny, hihi :)



PUBLICERAT: 2012-02-09, 11:27:54 | URL: http://agilitytokig.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3