SKRIVET: 2009-08-23, kl 21:43:18 | PUBLICERAT I: Lifetime

Då har helgen dragit förbi...

Hallå där!
Då har helgen gått och det är dags fåör skola igen. Men inga sura
miner för det ;) I går var jag ensam med Penny på förmiddagen,
för mamma, pappa och Linus var i Skövde på bilutstälning, och
eftersom det var Penny halvårs dag hehe så fick hon två nya
leksaker. Som hon bara ÄLSKADE! Idag vaknade jag typ kl 8:a
för att mamma badade Penny. Penny hade rullat sig i skit på
prumenaden, så derför var mamma tvungen att bada henne. Men
då vakna hon till ordentligt. :P Sen kl 1 åkte jag till Tidaholm (till
min gammla granne tilda). VI är inte grannar längre men vi kallar
oss för det i alla fall. Btw vi gick en sväng i stan, satt vid datorn,
kolla lite på film och pratade i massor! Men roligt hade vi! ;D<3

Från det ena till det andra . Veckan ser ut så här:

Måndag: Inget specielt.
Tisdag: Hade jag nog inget specielt heller.
Onsdag: Agility träning med Stella :)
Torsdag: Upprop på Valp&Ungundskursen :)
Fredag: Kanothelg! :D
Lördag: Fortsättning från fredagen ;)
Söndag: Vet jag inte. Det kanske blir unghunds kurs då, men det
är inte säkert än. Får reda på det på torsdag.

Och så var veckan slut ;) Hoppas alla kommer att få en bra vecka!
Ska sova lite nu så jag orkar med. Sov sött allihopa!



                                                 6 månader :)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3