SKRIVET: 2009-08-17, kl 11:46:39 | PUBLICERAT I: Lifetime

Måndag



Hej!
Idag är det måndag, och jag hoppas på att jag kommer att få reda på vilken
komfermations grupp jag hamnar i idag. Är så nyfiken. Igår hade jag kul men
idag är det en ny dag. Penny har börjat halta lite på vänstra bakbenet inte bra :/
Men annars är hon pigg. Så det är nog ingen större fara med henne.
Imorgon börjar skolan då så man får ta och lägga sig i tid så man orkar att gå
upp vid kl 6 i morgon bitti. Jag vet gatt det är ganska tidigt om man har en buss
som går 20 i 8, men jag är så seg på morgonen så jag måste! haha
Btw ska inte göra någonting specielt idag. Det blir la datorn och TV:n och
kanske ut och cykla en sväng ikväll. Men jag vet inte, vi får la se ;)

Puss & hej,
               på dej ;9


              Kan inte säga mer än vad bilden redan har sakt.



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3