SKRIVET: 2009-08-18, kl 16:17:28 | PUBLICERAT I: Lifetime

Skoldag nr 1

Hejhej
Har kommit hem från skolan nu. Har vart ute med Penny och ätit lite
pannkakor som hade blivit över efter lunchen här hemma.
Skoldagen har varit bra. Det blev mycket prat om schemat, regler,
wikin (en hemsida för vår klass), svininfluensan :S m.m.
De med svinifluensan är faktiskt lite läbbigt, för den har ju kommit till
Hjo. Men jag hoppas att det kommer ut vaxsination (stavning?) snart!
Btw det blev pytt i panna i skolan idag. Inte så tråkigt. Men det var kul
ett se alla igen! Några har förändrats lite och vissa är precis som de
va innan sommarlovet. Nu ska jag sitta en liten stund här vid datorn.
Sen när mamma kommer hem så hade jag tänkt att hjälpa henne lite
med maten idag . Men vi får la se. Skulle ha tränat agility med Hanna
idag men det blir nog inte så. Men jag har ju träning imorgon i alla fall :)

Men nu har jag inget mer att skriva om idag :)

Byebye se you later!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3