SKRIVET: 2009-08-16, kl 22:57:40 | PUBLICERAT I: Lifetime

Släkt&Grill ;)

Heeeeej!

Nu är kl 22:34 och jag har nästan precis kommit hem från Albin. Så jag tänkte
skriva lite kort om hur min dag har varit.
Kl 3 då kom hela släkten hit på kalas (som jag sa förut). Så vi åt korv och
kladdkaka. Sen typ vid halv 6 åkte jag och Maria till Albin för grilltime ;)
vi hade super kul! VI grilla hamburgare & korv . Sen pratade vi lite, åt chips och
poppcorn, spelade lite fotboll, jag, Ellen & Maria badade i 18 gradit vatten (det var
skit kallt!) och så spelade vi lite kubb och sånt. Jaja btw vi hade skit kul!
Föresten måste jag tacka Anton för den fantastiska designen! så TACK! Jag älskar
den ! <33 skulle aldrig att fixa denna själv... i'm not so good at this!
Men nu är jag rätt trött.. ska nog gå och lägga mig snart, så man kommer in i
skoltiderna igen. Så hej så länge då.

Go natt! :)

 

Bilderna kanske inte riktigt passar in dåra men jag diggar dem ändå. ;)
                                           De är från lastbilselmia :)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3