SKRIVET: 2009-08-16, kl 13:06:10 | PUBLICERAT I: Lifetime

Sool!

Heej !

Sooool vill jag ha idag!!!!
Har klippt Pennys tassar idag och duschat igen . Om typ 3 timmar så kommer hela
min släkt hit på kalas. Så då får jag la träffa mina söta kusiner då ;)  Sen när klalaset
är slut ska jag cykla till Albin & grilla m.m. Med Ellen, Anton, Hanna x2, Maria, Jimmy
tror jag att det va. Så ja får la hoppas på att det kommer att bli en bra dag. :) Men just
nu vill jag bara att solen ska komma fram!  Jag hatar när det är mulet... och om vi
ska grilla hos Albin vill man ju gärna att solen ska vara framme och skina på oss.
Men det får vi la se hur det blir med det. Just nu ser man inte  så mycket ljus på himlen,
men det får ta å blåsa bort ;)
Igår gjorde jag i ordning mina mappar till skolan. Den börjar ju på Tisdag, och det är ju
om 2 dagar! Jag kan inte fatta att ja börjar i 8:an. Det kommer att kännas så annorlunda
än 7:an. Men jag är inte nervös.. bara förväntansfull. Det ska faktiskt bli kul att börja igen.
Då har man nått att göra på dagarna. För om jag är hemma för länge utan att ha nått att
göra börjar jag att "klättra på väggarna" Och sen är det ju så att när skolan börjar så
börjar allt annat oxå. Som t.ex. Agilitykursen börjar på onsdag. Sen är det upprop till
valp kursen den 27:de. Och sen ska jag ju komfermera mig. Det blir spännande! Men nu 
måste jag göra i ordning mitt hår.

Puss, puss

 
                    
                                    Vill ha en sol lika gul som denna blomma!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3