SKRIVET: 2009-08-30, kl 12:50:29 | PUBLICERAT I: Lifetime

Toppen helg! :D

God morgon värden!

Har myst med Penny hela morgonen och kollat på Hairspray (Y'
Sen har jag vart ute mena en sväng. Så nu tänkte jag skriva lite
om hur jag har haft det i helgen :). Efter skolan på fredagen så
åkte jag&Ellen med farmor till Kyrkekvarn, där vi träffa alla andra
som skulle med och paddla kanot. Vädret var fint och alla va glada.
Sen när vi hade paddlat iväg en bit började det regna och åska :S
Så alla blev helt genom blöta! Men sen innan vi kom fram till lägret
så slutade det (som tur va). På kvällen åt vi hamburgare, kolla på
utebio och så gick vi runt i skogen. HAr nog alldrig blivit så skrämd
förut! Men kul var det. På morgonen sen så väckte Anton oss kl 7
med en konstig blandning mellan tuta och trumpet haha. I alla fall
den natten fick jag sova drygt 4 h. Men jag var inte så trött i alla
fall, och det var ju bra ;). När vi hade ätit frukost och packat ihop 
våra grejer igen så fick vi sätta oss i kanoterna igen :). 
Dan innan paddla jag med Maria&Hanna med denna dan paddla 
jag med Ellen&Ida. När vi skulle stanna vid kanten för att äta så
rammla Ida i när hon skulle kliva ur med våra saker! haha :D 
Det var igentligen inte så kul för henne men gud va vi skratta!
Det såg så roligt ut. Sedan när vi hade kommit fram så bada Maria,
Hanna.L, Ellen, Ida och Ebba (det måste ha vart kallt)
Sen när jag kom hem så va jag så trött så jag somna kl 8 och 
vakna kl 9 på morgonen sen. GUd vad skönt att få sova ut! 
Men om man samman fattar det hela så har det varit en TOPPEN
helg! :D<3 Idag så kommer jag försöka göra lite nytta sen kl 4 
kommer mormor så åker vi upp till Tidaholm bk för att gå på unghunds-
kurs med Lilleman :)

Så hare bra så ses vi!
    


3KaN95z

väckningen(y) xD



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3