SKRIVET: 2009-08-13, kl 22:57:20 | PUBLICERAT I: Lifetime

Min dag i stora drag :)

Hello!

Här kommer det ett litet mini inlägg om hur min dag har varit. (:
Dan börja med att Ellen kom hit på morgonen. Så vi spela lite spel, satt vid datorn
och så hjälpte hon mig med denna bloggen. (:
Sen när kl typ blev 3 så åkte hon hem för att göra sig i årdning för sin fotbollsträning.
Gud vad jag har börjat sakna den! <3
Nått mer jag saknar är skolan! Jag går och väntar på att schemat ska komma ut,
men nu har jag hört att schemat ska komma ut på måndag. Sent! :o jaja tillbaka
till ämnet.
När mamma kom hem så fick jag börja städa... mitt rum och toaleterna. Inte värdens
roligaste, men, men.
Dagen har varit jätte bra även om jag var tvungen att städa :P Och sen kom det värsta
åskvädret hit.
Men som jag och Ellen sa hela dan igår:
"efter regn kommer solsken" (Y'    
                                                            
Ja det var nog min dag i stora drag. hihi ;)  
Men i morgon kommer Alma hit på dan :)

Så puss så länge!                           



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3