SKRIVET: 2009-12-29, kl 15:16:12 | PUBLICERAT I: Lifetime

29/12

God eftermiddag!

Är lite smått uttråkad just nu.
Idag har jag vart hos mormor och busat med deras vilde.
Vi tog med Penny så att de fick umgås lite. Hahha de har inga problem att
leka tillsammans, men att sedan lugna ned sig är desto värre :P.
De var nog lugna i högst 5 minuter i sträck :S :P.
Jag har äntligen kommit på ett bra nyårs löfte! Förra årets löfte gick ju inte
så bra, hehe. Hade godis löfte som jag bröt efter ett halv år.
Men nu ska jag sätta att jag ska träna minst 2 gånger i veckan, för att få
tillbaka konditionen och att jag ska fråga mamma om jag får börja med
fotbollen igen! Inte för att jag tror att jag kommer att få det, men det skadar
ju aldrig att fråga :).
Nu i eftermiddag ska jag ta en lång promenad med Stella. Hon behöver det
verkligen! 
Den 1:e Januari blire övernattning med tjejerna hos Maria! <3

puss & kram



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3