SKRIVET: 2009-12-06, kl 12:08:23 | PUBLICERAT I: Lifetime

6/12

Hallå!
Jag har haft fullt upp denna veckan!
Har haft NO/SO-prov och spanska redovisning. Så har typ pluggt hela veckan :/.
Men det är skönt att det snart är JUL! :D.
I torsdags vare kör-träning. Jag har märkt att de flästa låtarna sitter nu. På onsdag måste
jag kunna alla, då drar allt igång. Det är typ 17 förestälningar jag ska va med på :S :).
Jag kommer kunna alla låtar as bra efter det, haha.
I fredags vare sista gången på fridtidsgården :(. Men det var Julfest och jag hade jätte kul!
:'D. Jag kommer sakna alla i vinter <3.
På lördagmorgonen vare sista konfaläsningen för i år också.. men i januari börjar den igen med
gocart! :D kommer bli kul. Efter konfan städade jag mitt rum, så det är äntligen RENT!
Nu gäller det bara att hålla det rent.
På eftermiddagen åkte jag till julmarknaden i allmenäs. Det var mysigt, men vi stannade
inte så länge. På kvällen gick jag och Penny upp till farmor och sedan sov jag över där med
Ida :)<3 Super kul som vanligt xP.
Just nu har jag precis kommit hem och hunnit ta en dusch. Ska till min kusin på kalas
idag, så tänkte pröva att locka håret ;).

Hare bäst på andra advent då! :)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3