SKRIVET: 2009-12-26, kl 20:58:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

Annandag jul (kväll.......)

Heeeeeeeeeeeej
Det är annandag jul och är både trött och glad!
Julen är vad ska jag säga äntligen över... elr?
Jag har firat hemma och hos farfar på julafton, på juldagen var jag hos mormor och
firade och idag har jag firat hos farmor. Det blir rätt mycket i längden, men jag har haft
super kul och jag vill tacka alla för presenterna.
Just nu sitter jag och kollar på "Halvblodsprinsen" och bekantar mig med min nya dator.
Skit kul! Jag är verkligen jätte glad! Jag har fått en massa pengar i julklapp så att jag har
haft råd med en bärbar dator så idag åkte vi till skövde så köpte jag en :D. Så i have a
big smile on my face just now ;).
Just nu är hela familjen i "lugna ner sig tagen" känns det som. Alla grejjar med sina nya
grejjer och lugnar ner sig efter jul :P. Även jag själv.


Men denna julen har inte bara innehållit roliga saker......

Min lille kille kommer att avlivas på måndag :'(. Han är sjuk och kommer inte att klara sig.

Att hålla honom vid liv blir bara en smärta och pina för honom så det kommer att bli på detta

sättet nu....

R.I.P

(L)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3