SKRIVET: 2009-12-15, kl 18:04:40 | PUBLICERAT I: Lifetime

Now is the real winter here <3

Heeeeyy you!
Jag vet, lite värdelöst att jag inte har skrivit på typ över en vecka.
Men just nu innan jul har jag så grymt mycket att göra.
Jag tänkte dra igenom lite av vad som hänt.
Jag har sjungt mig hes med lucia tåget. Har ätit så många pepparkakor så jag är
bara lite trött på dem och jag har ätit lussekatter så att jag har börjat gilla dem ;P.
De är ju supergoda! fattar inte att jag inte har gillat dem innan..
Vi har skaffat en ny dusch, våran gammla var ju.. ja.. den såg inte ut som en vanlig
dusch häller. Golv färgen bara flagna så mamma och pappa bestämde sig att köpa
en ny. Den är cool! Den har en stol som man kan sitta på och typ få massage ;D.
Jag älskar den! <3.
Jag har varit med mamma i skövde och shoppat medans Linus och pappa bada på
det nya skövde badet. Enligt dem fick badet godkännt., men jag vill åka dit själv och
göra min egen uppfattning. Btw nu har jag då bara två presenter kvar att köpa sedan
kan julen komma ;).
Idag har jag haft spanska prov (det gick nog bra) och i morgon äre vollyboll turnering!
Kommer bli kuuuuuul!! Vi äger i 8B! <333.
Jag var och kollade på lussevollybollen i går kväll. Snygga dräkter alla hade ;P.
Har två favorit dräkter därifrån: En tjej som var helt guldig på kroppen (det var
snyggare än vad det låter som) och ett helt lag som hade en rosa/vit dräkt som såg ut
som Christina Aguleras dräkt som hon har på musikvideon på "candyman". Skit 
snygga var de ;).
Ela ringde nyss och frågade om jag ville följa med till Tidaholm och motionssimma.
Det skulle vara skönt, men jag är väldigt trött och måste räkna matte för jag har prov
på torsdag och jag har inte gjort klart kapitlet än :(. 
Så det får bli en annan gång då..
Äntligen har det börjat snöa!

- Qué tiempo hace hoy?

- NIEVA!

    ^
     |
     |
Spanska  
Hehe, lite söta bilder på beebis i hennes första snö <4

P.S ett stort GRATTIS till daddy som fyller 43 imorn! <33 D.S




Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3