SKRIVET: 2009-12-22, kl 17:18:00 | PUBLICERAT I: Lifetime

It's about two days left for Christmas...

Heeeeeey!
Idag är det den 22 december. För mig betyder det att det är skolavslutnings dag idag.
Ja elr dan har ju redan varit, kl är ju 16:40.
Det mästa är bra men jag är väldigt irriterad på mig själv.
Det börja med att jag bytte julklapp med min kusin i skolan och när jag sedan satt på
bussen hem så kom jag på att jag glömt det i skåpet "Fuck, fan, helvetes jävla skit"!
Ja som brukar ha svårt att hålla mig över huvudtaget, men nu får jag vänta tills skolan
börjar igen den 11 januari! :S. Hur ska jag klara detta..
Jag vet jag är klappoman. Om har jag fått nått så vll jag gärna se vad det är!
Vem vill inte det liksom?.
Jaja that's life. MEn det dumma är att det känns som om jag har glömmt att skicka någon
några nya bilder, men jag vet inte till vem eller vilka bilder. De nyaste bilderna jag har 
är sen jag klippte mig, och de har jag lagt ut på bdb så. Guuud hur svårt kan det va?!.
Btw jag kan berätta om min dag istället för att vara irriterad. 
Ja som sagt vare skolavslutning idag, börja med att man var i klassrmmet i en timme,
åt choklad, pepparkakor, skummtomtar, clementiner och drack julmust "Mumsigt" ;P.
Jag kan säga att hela dan var en fotograf-dag. Alla (typ) tog kort hela tiden ;). I alla 
fall, efter "fikat" vare dags för körslaget. Jag har inget att säga om det så vi spolar frammåt
en bit ;). Nu går alla till hallen för att se på några som ska sjunga och vara med på
prisutdelning . Jag vann däremot inget, men ett par från min klass gjorde såklart det (Y'.
Efter avslutningen i hallen gick vi till baka till klassrummet för att få våra första beyg,
och JAG ÄR SKIT NÖJD!

Betygerna:

Biologi - VG
Engelska - VG
Fysik - VG
Hemkunskap. - VG
Idrott - VG
Kemi - VG
Matte - VG
SO - VG
Slöjd - VG
Spanska - MVG
Svenska - VG
Teknink - G

Fatta att jag är stolt över mig själv! :D.
Årets "skolavslutnings kläder" blev: Ett rött långt linne, en vit tunn tröja och ett par
lite svart/gråa jeans ;).

I morgon äre den 23 december och dan innan jul. Då som vanligt i min familj ska vi
klä granen och ta fram julklapparna. Sedan äre juuuuul!

Så God juul på er alla! <3

xoxo ;)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3