SKRIVET: 2009-12-30, kl 21:07:54 | PUBLICERAT I: Lifetime

Happy New Year!

Heeeeeeeeej jag lever och mår bra! (Y'

Idag har jag varit i skövde med mamma och Linus. Det var inte alls mycket folk tyckte vi.
Inte farligt i alla fall. Jag köpte En skjorta på Carlings. Jag verkligen fastnade för den,
och sedan köpte jag två tunna top/tröjjor (eller vad man nu ska säga) på Kapphal.
Så i morgon ska jag ha skjortan, en av topparna under, ett svart skärp och jeans.
När vi var på väg hem (typ kl halv 3 eller nått) var det nästan kö till Elins ända till rondellen.
haha. När jag kom hem, kom Ellen, Hanna, Hanna, Maria och Pontus för att fika.
Sedan gick vi alla upp till pulka backen. Det  gick jätte fort nu, bara för att backen var genom
fryst typ, men kul vare! Dess verre hände en liten olycka. Maria Ska sin hand i ett av åken
och fick åka in och rönka den.. inte bra!
Nu sitter hela familjen och kollar på "Natt på museumet 2" bara för att det inte går nått bra
på TV:n. Fast jag skriver ju här nu på bloggen då hehe :P. Men det är ju en annan sak.
I morgon är det nyårs afton :). ¨Då har det sakts att isen här i närheten ska vara klar så då
blire av att åka skridskor :D. Det kommer bli kul.
På kvällen kommer några kompisar hit för att fira med oss. Sedan på Nyårsdagen ska jag
till Maria för att sova över där och hare mysigt med tjejerna <3.

Puss & kram
    och Gott Nytt År!




Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3