SKRIVET: 2009-12-08, kl 20:36:42 | PUBLICERAT I: Lifetime

A night with song and a tired person ..

Tjoohoo!

Hur mår folket? Jag mår prima, endast trött och uttråkad för tillfället.
Skolan går fint. Om 1 ½ vecka (tror jag :P) Börjar jullovet.
Har har så tråkigt just nu så jag sitter och kollar på Pettson och Findus
julkalender, Den är grymt bra asså.. not !" :P.
HAr börjat fixa ett par julklappar, just nu har jag mamma, pappa, Toffe,
Linus och en kompis (kan inte säga vilken, för hon ska inte veta vilken
det är, hon kanske läser) Men jag har inprinsip hela familjen kvar förutom
Ela. Pappa och Toffe är så himmla svåra att hitta något bra till...
Jag har en kusin i Kina just nu. Hon hälsar på sina kusiner som bor där.
Va coolt att va i Kina! Själv ska man till Tyskland i April, Nice :D.
Längtar så himmla mycket efter det! <3.
I morgon är det genrep på lucian, sedan på torsdag drar allt igång och
håller på tills på onsdag :). Kommer bli kul, men första uppträdandet
kommer nog vara lite nervöst.
På lördag ska jag åka med mamma till Elins i skövde :D, ska försöka
köpa ett par klappar då, så man blir av med det.
Jag vill att det ska komma snö till jul! DEt är väl december? Jo.
Ska det inte vara snö i december? Jo. Är det någon snö ute? Nej! Vrf?
Ingen vet..
Det är den 8/12 idag bara 16 dagar kvar till jul! <3.
Nästa vecka äre Ellens dag så på Lördagen tillbringas kvällen hos henne ;).
I morgon äre matte prov också, och svenska test på grammatik...
superkul! eller inte.
Det känns inte som om detta inlägget blev som de andra jag brukar skriva,
det blev lite rörigt. Hoppas det går att förstå. Är som sagt rätt så trött..
MEn nu ska jag träna lite lucia sånger igen innan jag går och lägger mig.

xoxo Tola ;)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3