SKRIVET: 2009-12-27, kl 14:38:20 | PUBLICERAT I: Lifetime

The snow are here to stay

Hallå!

Snön ligger forfarande kvar som ett vitt täcke över allt.
Det är kul, det var länge sedan vi hade en vinter som denna :D.
Toffe har köpt ett Nitendo Wii som vi har nspelat hela morgonen, det är
jätte roligt faktiskt.
Nu har jag precis ränsat mina saker på den gammla datorn och fört över
dem till min nya. Jag stortrivs verkligen med min nya! (Y'.
Jag har även kopplat in mina nya högtalare till datorn så nu blire disco-
ljud ;P. Nu saknas bara lite bra låtar så är allt perfekt ;).
Snart kommer Ellen så

see ya! <3

En liten kortis bara för att jag älskar att skriva på bärbara datorer :D



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3