SKRIVET: 2009-11-01, kl 11:39:31 | PUBLICERAT I: Lifetime

End of holidays..

God morning!

Sista dagen på lovet och kl är 10 över 11 :(. Det går så fort!
Idag har jag inte tänkt att göra något specielt alls! Jag ska plugga :// inte precis det roligaste man kan göra
men ändå det behövs. Igår var det en rolig kväll! :) (Y'. Det var Hallowen (som alla troligtsvis vet) och jag 
var hemma hos Hanna med tjejorna <3. Vi åt smörgåstårta med äppelpaj till efterrätt gott (Y). Vi kolla på
körslaget, singing bee, hål i väggen och america's funniest home videos sammtidigt :P. Sen sjöng vi sing star
så idag har jag jätte ont i halsen, haha. Super kul kväll <3.
I morgon är det skola som sagt, skulle vilja haft en vecka till med lov! Är så himmla trött. Jag håller nog på
att bli sjuk.. På tisdag har vi hem kunskaps prov, inte kul alls. Det får gå som det går.. Sen har vi ju engelskan
jag hoppas att det inte är svårt. Matte proven brukar jag inte ha några problem med, men det kan ju hända vad som hälst. Men jag har typ inte mycket mer att skriva om, så det blir inte så långt inlägg idag ;).
Hoppas ni haft ett bra lov, och bra fortsättning på livet :*

Kram !


Bild repris, orkar inte ladda upp en ny..



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3