SKRIVET: 2009-11-28, kl 22:32:27 | PUBLICERAT I: Lifetime

Take it or leave it .. it's a choice you have.

¡Hola todos!

Okej, jag vet.. jag har inte skrivit på en vecka, jag har velat men varken orkat eller haft tid.
Men om jag ska vara ärlig orkar jag inte nu häller, men tänkte bara gå igenom veckan lite
kort-fattat ;).

Måndag:
En helt vanlig skoldag.. fick plugga No, lite SO och spanska. Låter som en normal skoldag.

Tisdag:
Hade vi vikarie på HK:n, lagade potatis mos (med klumpar men som smaka gott :P) och
panerad fisk (som blev bara lite bränd). Detta låter ju toppen för en som vill gå Hotel och
Restaurang på gymnasiet.. Men man lär sig ;).

Onsdag:
Var det skola. Mamma åkte till (kommer inte ihåg vad det hette) Med jobbet och kommer hem
på fredag. Så jag fick hela Penny ansvaret, maten och alla promenader. Lite upplysning: Det
gick bra! och jag har fått värsta kontakten med henne nu :)<3.

Torsdag:
Som varje torsdag nu för tiden har jag comenius som elevensval, Kuuuuul! Jag längtar så mycket
till våren 2010! :'D.
På eftermiddagen vare kören (lucia) Det börjar närma sig nu och jag börjar komma in i det. Känns
rätt skönt, men jag har forfarande mycket att lära mig.

Fredag:
Skola som alla veckodagar innehåller. Om en vecka har jag ett jobbigt SO-prov, men det ska
nog gå bra :). På denna kväll åkte jag till Hanna.L och var på "girl night" :))))))))). Smile.

Lördag:
Lördag kväll är det idag.. jag har vart på julmarknad med Ellen och Hanna.L :):):):):). Vi kolla
luciorna, juldoppet nere vid badet, fika på Hamnbacken m.m. Thanks for the days girl's. You
are great! <3

Söndag:
Idag är det första advent. Ska till kyrkan på morgonen och sedan har jag inga speciella planer.

Jag kan känna att tiden värkligen går fort! Egentligen det känns som om det nyss var jul.. men nu
sitter man här och det är mindre än en månad kvar. Jag hänger inte med,
But i feel good and a bit tired so i think iu go to bed now.
Kl är halv 12.. har kollat på One Tree Hill typ hela kvällen. Ela låna serien till mig. Lovr it! <3
Everybody have a nice sunday! :)

                                 Bye bye


                                                                        <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3