SKRIVET: 2009-11-03, kl 19:33:02 | PUBLICERAT I: Lifetime

A day can include both fun and difficult things, like my days ;)

Hallo!
Förskylnignar är det värsta jag vet för tillfället. . .  Jag hatar att vara sådär halvdassig! Dagen har varit rätt
så normal om man bort ser från förkylningen då. Vi hade Hk-prov idag, det gick väl rätt så bra. Det var rätt
"klurigt". Men det gick nog bra (Y). Lite roliga nyheter har jag att komma med denna veckan. Första är att
min älskade syster flyttade hemifrån i måndags, så efter skolan gick jag och hjälpte henne och familjen att få
i ordning i lägenheten. Puss på dig syster min! (L). Innan jag gick till Ela, så var jag i skolan (självklart). Och fick reda på att jag hade fått tyska projektet som elevensval! :'D Så jag kommer eventuelt få åka till Tyskland!
Läskigt, men Kul sammtidigt :S :D. 4 st i vår klass fick och Hanna & Maria kom också med! Funny! :):):):):)):):).
Så på torsdag är det första lektionen med detta då, det kommer bli jätte spännande! Sen efter det är det kören,
och sedan så blire kanske Ellen.
På fredag ska vi Bowla på fridtidsgården, ska gå till Ellen innan, så kan vi gå upp till bowlinghallen :'D.
På lördagen blire bowling igen :P Fast med konfan! hahaha, jag kommer ju äga på bowling efter denna helgen;).
På söndag är det FARSDAG för alla som inte vet ;). Grattis alla pappor då, specielt min (som jag för visso inte
har något fint till). Hahaha det är synd att man inte går på dagis längre, för då fixades farsdags och morsdags
presenterna av sig självt. Man gjorde dem på dagis haha :P.
Btw I morgon äre Engelska prov.. Är lite sådär innför det :/. Måste tränna i kväll! Ska bli skönt när dagen är över och man har gjort de värsta proverna. Hoppas det går bra. Wish me luck! (Y).
Men om jag då ska klara provet måste jag sluta skriva och konsentrera mig nu!

Puss hej och hare bäst :*



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3