SKRIVET: 2009-11-21, kl 13:44:58 | PUBLICERAT I: Lifetime

Frisk igen och glad som en orkan på en kampingplats :P (haha "Bilar")

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Har varit hemma och sjuk i tredagar nu, så det känns riktigt skönt att äntligen få
komma ut, från allt hemmet har att erbjuda och får komma till sinakompisar!
Idag är det lördag, så det var konfermation på morgonen. Marias mamma skjutsade
mig och Hanna hem. Men innan vi kom hem, åkte vioch köpte goooodiiiiiiissss! :D.
Maria du är så bra på att köpa plockgodis! :P<3.
Mamma och pappa var på veteranmarknad medans jag var på konfan, men vi var
hemma sammtidigt, och ändå hade de vart och fikat!
 Jaja, när det gäller skolan,vet jag inte alls riktigt hurallt ligger till.
Har utvecklingssamtal på måndag :o.. läskigt :P. Utskällningssamtal säger ändel, men
inte jag:P.
Det känns som om jag är väldigt glad just nu, "haha¨h'. Det måste vara för att jagstår 
på benen igen ;).
Hur kommer lördagen se ut nudå.. har ingen aning, men jag fick just en ideé. 
I morgon ska jaggå på en gudstjänst i en av fågelås-kyrkorna (vet inte vilken) kl 10
på morgon.. Marias mamma prata om en gudstjänst som lät mycket roligare, det var 
typ någon rockpsalmgudstjänst  eller nått. Men den låg en bra bithär ifrån, såjag kan 
inte tänka mig att mamma vill gå på den ;).

Har la intesåmycket att säga (eftersom jag bara har sovit och kollat på TV typ i 3 
dar :P).

Bye! 
     xoxo ;) :*


                      Bildfrån Rättvik dennasommaren ;) <3 



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3