SKRIVET: 2009-11-14, kl 11:29:38 | PUBLICERAT I: Lifetime

God-morning, godMorning, Godmorning... i'm a bit tired.

Godmorning the world!

Hahah, jag vet jag har börjat att skriva en hel del på engelska (speciellt rubrikerna),
men comenius projektet har börjat och då är det engelska som gäller! Jag vill prata,
skriva, höra så mycket engelska som möjligt just nu. För att kunna så mycket som
möjligt sen! Jajaj btw jag är lite trött just nu, för det första är det morgonoch för det
andra har det varit en full vecka. I onsdags var det agility-uppvisning. Jag sprang med
Stella och Hugo :). Super duktiga båda två ! (Y). När uppvisningen var över hade jag
myskväll med syrran <3. Vi kolla på bland annat oskyldigt dömd, åt bland annat räkor
m.m. :9. Resten av dagarna har varit som vanlligt. Mycket prov och läxor...
I går var jag hemma på kvällen, det var väldigt skönt. Jag fick sova ut ordentligt.
De flesta skulle till Vallhall, men inte jag :P.
Nu ska jag göra i ordning mig och sedan åka till Alma :)<3. Så det blev inte så mycket
skrivet just nu.

But i whrite more when i have time ;)

Kizz and hugs :*



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3