SKRIVET: 2009-11-09, kl 17:46:47 | PUBLICERAT I: Lifetime

The days you have missed

Hallå!
Känner mig väldigt trött och lite halvt sjuk. Har inte bloggat på ett tag, så tänkte gå igenom de dagar
jag inte har skrivit om ;).

Torsdag: Var det första matte provet som jag fick 19/20 på Bra! :D. Vi starta upp Comenius projektet
(tysklands grejen). Det var jätte kul! Åt minst 3 bullar och drack jucie :P. Och gruppen är jätte bra! :D<3
Efter skolan vare kören ;). Börjar få lite klämm på stämmorna :P.

Fredag: Startade tjuvlarmet i skolan haha ;). Efter skolan gick jag hem till Ellen tillsammans med Hanna.L
<3. Vi gjorde Polarpizza och hade lite kul! Sedan gick vi tillsammans med Anton, Albin och Basse till
Bowling hallen där vi skulle spela i 2 timmar med fridtidsgården. Jag spela med Ellen, Ida och Maria!
Det gick super bra :'D<3 och kul vare!

Lördag: Vare vanlig konfan på morgonen ;) sedan gjorde vi Tacos och choklad-pudding allihopa, åt och sedan
gick vi två och två, en tipspromenad upp till bowlinghallen. Så bowlade vi en timme till :P. Det gick inte lika bra denna gången . Hade ont i min arm och i mina fingrar :S. Men kul vare! :D:D:D:D:D::D:D.

Söndag: Vare farsdag! GRATTIS PAPPA! <3. Var hos först farfar och sedan morfar :D.
På kvällen fick jag min tröja med tryck på som jag och Ida har valt av farmor. Som jag egentligenb skulle ha haft på min födelsedag. Men bättre sent men aldrig ;). Men i alla fall den blev snygg! (Y).

Måndag: Slut på helgen... skolan börja igen.

På fredag äre spanska-verb-prov :/. Det går nog bra. 
Idag fick jag tillbaka mitt engelska-prov. VG = NÖJD! :D Trodde inte att det skulle gå så bra :o :).
I morgon får jag säker tillbaka hemkunskaps provet, jag hoppas att det gick lika bra (Y'

Puss & Kram



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3