SKRIVET: 2009-10-13, kl 19:16:11 | PUBLICERAT I: Lifetime

13/10

Eftermiddag!

Idag hade vi konditionstest på idrotten.. Jag har haft/har jätte ont i halsen så
jag sa till Clas-Ola att jag skulle försöka springa men att jag gärna skulle vilja
göra om det i fall resultatet blev för dåligt bara för att jag hade ont i halsen..
Men jag gick i mål med tiden 10,37! Fatta jag är as nöjd! Förra gången hade jag
tiden 13,02 (var jätte varmt den gången men ändå). Så jag ska värkligen inte
göral om det! I morgon är det gymnasievisning i skolan som jag ska gå på. Sedan
på eftermiddagen ska jag till Agilityn, sista träningen för sesången :(, men
träningen blir nog kul som vanligt :). Men jag blir typ sen för det är ju visningen
innan. På torsdag är det Kemi-prov så jag har pluggat inför det, men nu ska
jag plugga lite engelska och spanska nu med. Två andra saker som händer på
tordag är att lucia repititionerna börjar! :D Roligt! Sedan ska lärarna ha möte om
vilka som ska få vara med på Tyskland-projektet. Är rätt så nervös över det!
Men kommer bli kul att få veta! 
Men jag skriver inte så mycket för jag behöver plugga lite nu så jag kan se på
"House" (stavning) sen.

Hare bäst!:*



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3