SKRIVET: 2009-10-10, kl 22:53:34 | PUBLICERAT I: Lifetime

hösten är här...

Hallo!
Kl 22:29 och dagen har varit bra! Läste en text på bdb som en av mina
vänner har skrivit. Den var verkligen super fin och ibland känner jag
verkligen igen mig i henne. Så jag sitter och tänker på det just nu.
Penny ligger och sover i mitt knä och jag känner bara att jag har haft
sån tur, jag hade sån jäkla tur rent ut sagt så hela mitt liv tog en annan
väg. Det var som att jag kom till ett T-kors och och livet tog rätt väg.
Och det är jag grymt tacksam för!<3.
I morgon ska jag nog plugga inför Kemi provet som vi har på onsdag,
sedan kvart i 7 ska jag till S. Fågelåskyrka och hjälpa till på en gudstjänst
då tillsammans med Maria och Anton. I alla fall har bytt design igen.
Vet inte vilken jag ska välja.. men nu har jag valt denna för att den på
minner mig om hösten. Vi får väl se vad jag väljer efter det..


Hösten är här och ingen kan stoppa tidens långa flöd....



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3