SKRIVET: 2009-10-20, kl 21:31:09 | PUBLICERAT I: Lifetime

Dagen slut kl 12:00 (Y'

Good kväll! :)

Tisdag kväll och allting är bra. Det är läsvecka denna veckan,
och det är grymt skönt. Läsvecka innebär:

*Alla har med sigkuddar och myssaker till skolan (vissa har med
sig hela sängen)

*Vi läser varje lektion förutom de praktiska.

*Detta året har de med sig singstar, som vi får sjunga på rasterna.

En mycker mysig och skön vecka enligt mig.
Okej btw dagen har varit mycket skön och slapp! Vi hade först eng,
sen hemkunskap som vi laga någon fisk med sås, som var jätte
god. Sen var det spanska, och efter det sluta vi, för att vi slapp
idrotten och klassrådet på grund av att lärarna skulle ha mitttermins-
möte. Haha så kom hem halv två, tillsammans med Alma. Vi gjorde
voflor och prata skratta m.m. ;D. När hon sedan tog bussen hem,
satte jag mig vid datorn och slappa. Just nu kollar jag på House med
Penny i knät. Hon ligger och kollar in Ville i sin bur (min hamster), 
borde nog ha städat hans bur förra helgen.. 

I morgon är det jogging som gäller på eftermiddagen.. Vi ska jogga 
från Sanna till Guldkrokshallen, kul ;) elr? 
Sen på torsdag är det Luciarepitetion KUL! ;D<3

Puss & kram :* 



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3