SKRIVET: 2009-10-22, kl 21:27:20 | PUBLICERAT I: Lifetime

22/10

Tjohoo!

Torsdag idag och inget specielt händer. Fick veta resultatet på Kemi-
provet. Hade 33.5 av 36 möjliga, det betyder mvg. Nöjd! :3.
Igår sprang vi då från Sanna till Guldkrokshallen, sprang med Alma,
Hanna.N och det mästa med Lilly :) Det gick både bättre och fortare
detta året än förra.
I morgon är det sista dan på läsveckan. Och efterskolan ska vi gå
och fika, sedan ta bussen till Maria innan vi går till fritidsgården som
är i morgon :)<3. Rolig början  av lovet (Y'.
På lovet ska jag på torsdagen åka till Växjö och hälsa på Pennys
kennel och så ska vi trimma henne. Det kommer bli jätte kul! Se vilka
syskon som är kvar ;D<3.
Annars har jag nog inte så mycket för mig.. jo just det, jag ska vara
med Elina en dag också. Det får jag inte glömma ;)<3.
Har inte så mycket mer att skriva om. Ska nog sova om nån halvtimme
elr nått. Är så jäkla trött! :o
Hej hopp och godnatt



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3