SKRIVET: 2009-10-25, kl 18:07:40 | PUBLICERAT I: Lifetime

Höst lovets framför fötterna på mig.

Hallå!

Söndag idag och det mäste är bra. Lite små  ******* här och där, men det känns som allt är påväg mot ett bättre! Har vart med Ellen idag <3. Vi kolla först på Idas handbollls match medans Linus träna innebandy, Ni spelade super bra! ^^. Sedan spela vi TV-spel, baka m.m. :). Höst lovet står framför mig, och detta är vad jag har planerat:

Måndag:
Idag ska jag åka med mamma och Ela till Ikea på eftermiddagen, så jag pluggar nog lite på förmiddagen. På Ikea ska vi handla lite saker till Ela, hon ska flytta nästa vecka ;D. Till en lägenhet i Hjo.

Tisdag:
Idag har jag inte planerat så mycket. Detta är en dag som jag kanske kunde vara med Elina? Vem vet ;).

Onsdag:
Ska jag eventuelt åka till Skövde med Ellen :)<3. Jag behöver verkligen vinterkläder!

Torsdag:
Nu far det av till Växjö :D.
Ska hälsa på Pennys kennel, och så ska kennel ägaren trimma vår lilla älskling.

Fredag:
Vet inte riktig vad jag ska göra idag, men mamma är ledig så jag umgås antagligen med henne och gör något :).

Lördag: 
Ingen aning.

Söndag:
Ingen aning :P.

Det var väl veckan som jag har framför mig. Rätt rolig vecka enligt min mening :). Är rätt trött just nu, jag ska nog sitta lite vid face book, träna på engelska provet och sedan slappa framför TV:n. 

Puss & Kram 
    I love just you ♥


Nemo i sommar gräset <3, saknar sommaren och ljuset!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3