SKRIVET: 2009-10-27, kl 21:03:17 | PUBLICERAT I: Lifetime

Tisdag idag onsdag i morgon.

Heej hopp! 
Lovet flyter på i lagom fart frammot, va med Elina idag (gammal kompis från tiden i Gate,
hon flytta typ när vi gick i 2:an. Har typ nästan inte sätt henne sän dess). Det var lite
spänt i början, när vi träffades. Men hallå vad kan man vänta sig! När jag inte sätt henne
på typ år! Inte lätt att komma på nått att säga så på direkten, men vi hade rätt så kul!
och snart prata vi om lite allt möjligt. En rolig dag (Y'. Fick några musiktips av henne också!
Superbra!
Imorgon åker jag med Ela in till Ellen på morgonen,  sedan ska ja å Ellen åka till skövde :D<3
Ska bli kul! Ska kolla extra på vinterjackor, behöver en! och sen kan det aldrig vara för tidigt
att köpa en julklapp eller två ;).
Sedan på kvällen (när jag har kommit hem och om mamma inte redan har gjort det) så ska
vi bada Penny, så hon är ren och fin tills på trosdag, då vi ska åka och trimma henne som jag
sagt i de förra inläggen :P I Växjö på hennes kennel :)<3
Jag måste träna lite engelska och hk, men jag orkar inte. Det är ju lov! Men jag känner att
jag verkligen behöver. Jag tror jag ska kolla lite på engelskan redan nu ikväll i pauserna på
TV:n. Ska kolla på House såklart! ;).
Det börjar nu, så kan inte skriva mer om jag vill hänga med i pogrammet.
Puss hej :*



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3