SKRIVET: 2009-10-29, kl 20:56:25 | PUBLICERAT I: Lifetime

Penny = my litle darling

Asså seriös jag är rent ut sakt helt hopplös! Jag känner lite ångest just nu!
Jag har knöpt övat nånting på engelskan eller hemkunskapen, har tänkt att
göra det typ HELA dan, men jag börjar ju aldrig! hopplös..
Btw i går var det en super dag! Jag fick skjuts av Ela vid 9 in till Ellen, sen tog
vi en buss runt elva in till skövde :). Vi gick lite på stan och jag hitta en Jacka,
Yes! säger jag bara :P. Sen efter en liten stund på stan gick vi till Ellens moster
och hon bjöd oss på mat på Riviera ! Jätte gott var det! ;) Tack så jätte mycket!
Efter maten gick vi lite mer på stan och sedan tog vi bussen tillbaka till hjo!
Kl 5 typ tror jag att det var kom Ela och Jenny för att hämta mig,
Tack Ellen för en super dag! (Y' <3.
På kvällen bada jag och mamma Penny för att hon skulle vara ren och fin tills
"idag" ;).
Idag då åkte jag, mamma, Ela, Linus och självklart Penny till Växjö. Vi stanna och
åt jätte god mat på vägen. När vi kom fram till kenneln (som vi skulle till då) så
Penny glad och lite osäker, jag tror att hon inte riktigt kände igen sig. Sen blev hon
trimmad, så hon ser lite anorlunda ut nu, men fortfarande söt! :)<3
Men nu MÅSTE jag plugga lite!

Se bilder nedan på hur Penny blev och när vi bada henne ;)<3



Penny en liten dränkt hund i badkaret :P


Gullplutten <3


Så här blev Penny efter trimmnignen, som för denna del är väldigt trött
nu och sover i mitt knä, börjar få kramp ,P

Byeee



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3