SKRIVET: 2009-10-03, kl 16:24:14 | PUBLICERAT I: Lifetime

3/10

Good morning sunshine
               the earth say hello

Okej det är inte precis morgon men jag har velat skriva så hur länge som helst.
Men jag skriver ju aldrig på morgonen:P. Ja men nu har jag i alla fall sakt det.
Har plockat iordning på mitt rum...:) Det är inte värdens roligaste på en lördag
det måste göras och det är skönt när det sedan är gjort ;) Det är nog många som
håller med mig på den punkten. I alla fall så nu slappar jag lite framför datorn,
spelar lite Farmeville och lyssnar på spotify :). Och så får jag inte glömma att jag
äter winegumm ;)<3 haahaha. Om det inte hade varit så tråkigt väder ute så hade
jag gått ut i skogen med hundarna, mamma och Linus för att lära Linus upplet :).
Men det får la bli en annan dag. Det är skönt med helg. Specielt när man inte har
så mycket planerat (Y'. Brukar att ha konfermation på varannan lördagmornar men
inte i morse för vi ska åka till N fågelås kyrka imorn kväll på gudstjänst &

bibelutdelning. Ska på kalas kl 3 imorn också. Min kusin fyller år :) grattis, grattis :).
Så förmodligen missar jag lit av det kalaset. Men det gör faktiskt inte så mycket.
Det kommer fler haha förhoppningsvis, man kan ju aldrig veta men jag anar att
det kommer fler ;). Igår efter skolan földe jag med Ellen hem tillsammans med Albin
;D sedan vid fem tror jag att det va elr om det var sex så gick vi till Pontus. Så gick 
vi till Ica, köpte lite mat sedan spela lite BUZZ, Singstar och gjorde mycket mer. Kul
kul :))):):).
Lyssnar på en grymt bra låt just nu Hallelujah (Y' Hatar att hon på idol kommer inte
ihåg vad hon hette men btw att hon spida upp den ååå hon kunde ju lika gärna ta en
svängig låt haha :P.
Ja men jag har la inte så mycket mer att säga om nuet ;) så byebye
pusspåer :*


P.S. Pappa sa i morse att det är kanelbullens dag i morgon hihi D.S.


Bildrepris orkar inte ladda upp någon ny bild, men det gör inget för jag
älskar denna bilden. Vill ha en systemkamera!! ;D



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3