SKRIVET: 2009-10-06, kl 19:49:05 | PUBLICERAT I: Lifetime

Happy Day's

JAG ÄR PÅ GRYMT GOTT HUMÖR! och gud vad skönt det känns (Y'.
Hela familjen satte sig vid matbordet för att äta för ett tags sen, precis som
vanligt. Men jag gick nyss där i från. Vi satt i typ en timme extra och bara
prata med varandra om allt möjligt och SKRATTA i mängder ;D. Härligt! Det
har nog inte hänt på hur länge som hälst! Love you all, what would i do whiteout
you? Answer: Nothing! <33
En annan grymt rolig grej som jag har att berätta är..... ooho gissa vad? .. nej
men nu ska jag säga det ;P .... ne men haha är lite flummig efter middagen.. ;).
Guldkroksskolan ska utse 20 st frivilliga UTBYTESSTUDENTER från klass 8 och 9
tror jag, som ska arbeta med ett projekt och sedan åka med dem till TYSKLAND,
och de tyska utbytesstudenterna ska KOMMA HIT! Det roliga är att jag ska anmäla 
mig och se om jag får va en av de 20 :D ROLIGT, SPÄNNANDE & LÄSKIGT på 
samma gång! :D:D:D:D:D:D:D:D:D. 

Ja nu får jag lugna ner mig lite och konsentrera mig. Jag håller på att plugga lite 
Kemi eftersom vi har prov på det nästa vecka.. (suck) Men det går bra, jag kan 
mer än vad jag tror (märker det nu. sitter med lite instuderingsfrågor). Det är tisddag 
idag som de flästa föroppningsvis vet. Igår hade jag slöjd, stickar en mössa haha 
den blir ursnygg asså...not hahah. På kvällen var det valpkurs med Penny som var 
bäst som vanligt. Ne alla var lika bra över driver lite men hon är grymt duktig och lär 
sig snabbt. Idag är det vad jag har döpt till "Läxdag" Eftersom jag är upptagen på vissa 
kvällar så har jag bestämt att idag och på torsdagar ska jag jobba extra med läxorna 
om det behövs ;) Det är rätt skönt att ha nån sån dag. Tipsar (Y'.  Hur ser resten av 
veckan ut då? Jo i morgon ska jag förhoppningsvist få tillbaka mitt spanska-prov. Tror
att det gick bra :). Sedan är det agility med Stellabella som vanligt. Hon har värkligen fått
upp farten och det bästa hon hoppar rätt höjd! ;D<3. Torsdag har jag inte så mycket 
planerat, det blir nog läxor då.. matte antar jag, för första gången ligger jag efter planeringen.
Inte bra, men det gör inte så mycket, jag tar igen det snart igen ;). Fredag vet jag inte 
häller vad jag ska göra exakt. Det är gårn då men jag har ingen lust att kolla på musikal
just nu. Det är det då. Lördag KONFERMATION :D. Söndag SLAPPA!!. 
Veckan slut.. :) 
Men nu måste jag kämpa vidare med Kemin så Puss hej <3. 

P.S. Ett STORT grattis till Bea&Anders för tillskottet i familjen :). Jag och Ela kommer snart
upp för att hälsa på er <3. D.S. 

 



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3