SKRIVET: 2009-10-01, kl 17:18:50 | PUBLICERAT I: Lifetime

Kort & Gott

Hejhej.

Igår var det KM :) gick sådär men de var kul ;D. Va med Ellen innan<3
mycket roligt det med ;D. Idag Åkte jag iväg till Kalsborg med ändel i
skolan :). Var reserv i 100m . Men inget hände så jag slapp att springa
både skönt och tråkigt på samma gång. Resultatet för skolan över hela
tävlingen blev inte så bra, vi förlorade.. Men inga sura miner för det. Alla
värka rätt nöjda ;). Jag orkar inte skriva alls mycket idag men jag ville
bara berätta om detta. Nu ska jag nog trampa lite sedan ta mig en dusch
och äta elr nått ;). Imorgon ska jag göra min muntliga presentation av
Jenny på spanskan och sedan är det helg! ;D (Y'.

byebye <3
som Ellen brukar säga puss & Kram
                                            tavelram ;)



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3