SKRIVET: 2009-10-18, kl 09:17:21 | PUBLICERAT I: Lifetime

The morning day

Godmorgon!

Vakna precis ;P. Jag brukar inte sätta mig vid datorn så fort jag vaknar
men denna dagen får bli ett undantag. Linus fråga så fort jag klev upp
om han fick spela sims jorden runt på min dator. Om han börjar med det
finns det inte så mycket tid kvar på dagen att skriva på bloggen. Jag har
tänkt att skriva ett nytt inlägg i två dar nu, men antingen har Linus haft
datorn eller så har jag inte haft tid. Men nu har jag det.
Btw jag tänkte gå ut i skogen idag med mamma och Penny i det fina höst-
vädret :)<3, men eftersom det är älgjakt så går inte det :(. Det är bara
för att vi har tid nu! Så jag får väl träna lite agility med Penny idag istället.
Okej det var denna dagen, få se vad huar jag gjort de andra dagarna.
I fredags fick jag och Ellen reda på resultatet på Fysikprovet.. båda fick
VG :D:D Plus att vi hade högsta poäng i gruppen. GRYMT NÖJD! Sedan på
kvällen baka jag en kladdkaka och åkte med Ellen ut till Maria där Hanna.P
var. Så hade vi tjejkväll haha superkul! :D<3. Men nästa gång får den andra
Hanna vara med också! ;).
Igår åkte vi till Falköping för att köpa skor och jackor till vintern. För det har
jag inga. Fanns de det? Nej.. Fanns inget. Innan vi åkte hem så åt vi på 
Mc donald's och svägde förbi Tidaholm för att köpa lite mjölk och godis. Resten
av dagen var jag hemma, träna lite agility med Penny och satt vid datorn.
Så dagen var rätt bra i alla fall även om jag inte hitta något som passa. Man
kan säga att jag spara pengar den dan :P. 

Nästa vecka är det Läsvecka! Skönt. Ska typ ta med kudde och filt till skolan och
ska läsa en bok som min svenska lärare hitta till mig, som verkar grymt bra!
Veckan efter det sen är det höst lov! <33. Då ska jag troligtvis vara med Elina :)
och sedan på torsdagen tror jag mamma sa, ska vi åka till Pennys kennel och
hälsa på samt trimma Penny. :). Ska bli jätte skönt med lov. 

Ja det var allt. är superduper hungrig så måste äta frukost.
             Puss&Kram :*
 



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3