SKRIVET: 2009-10-09, kl 20:39:57 | PUBLICERAT I: Lifetime

Veckans SLUT

Heeej och välkommen fredagsmys!

Nu är veckan slut och det är ******* gött!
Veckan har gått lite upp och ner. Vissa dagar har varit tråkiga och vissa
mer roliga ;). Okej lite snabbt om hur skolan har varit denna veckan.
Måndagen var rätt normal. Inget konstikt hände.
Tisdag fick vi kolla på film med spanskan. Konstigt nog så förstod jag allt
de sa. Filmen var rätt bra med. Vi håller på att att kolla på en halft läskig film
på engelskan. Den vet jag vad den heter :P. "In the name of the father".
Skit bra! :)). I Torsdags hade vi SO och alla var stressade för att få färdiga sina
tidslinjer över romartiden. Mitt i lektionen startar brandlarmet. 8D hade
hemkunskap och jag vet inte vad de gjorde men de skulle steka baekon och
lyckades få i gång larmet. Så den dan fick vi inte jobba mycket på våra linjer.
Efter skolan var det kör och nästa vecka  börjar repitetionerna inför lucia.
När kören var slut kom pappa och hemta mig med lastbilen. Det är inte ofta
det händer :P. Fredag idag, skulle det vara kondistest på hälsa men det hade vi
inte sen i alla fall. Rätt gött faktiskt. I morgon är det Konfermation på morgonen
kommer bli kul :). Sen bär det av till Vara. Min kusin fyller år, så grattis till henne!

Men nu ska jag konsentrera mig på filmen som jag har satt på, äta lite godis och
ha fredagsmys! <3

Puss & Kram :*



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3