SKRIVET: 2009-09-20, kl 14:51:12 | PUBLICERAT I: Lifetime

20/9

heeeej

Lördagen var toppen! Solen sken på mig när jag gick ut och satte mig i Hannas bil.
Jag fick skjuts av henne in till konfermationen som var grymt kul. Vi prata, gick en
rundtur i församlingshemmet, fika, gick upp i kyrkotornet m.m. Efter det fick jag
skjuts hem av Anton. Där hemma var mamma och Penny ute för att sätta lökar i
trädgården. Jag kände mig lite slapp så jag gick ner för att glo lite på tv:n. Efter
några timmar fick jag reda på att Anton gjort slut med Hanna ;(. Så du vet hanna så
finns jag och flera av dina vänner här för dig <3. Efter lunch kom Ida hit och vi tog
med Stella på en liten cykeltur ;). Vi kom till Betania där vi vila och fika lite innan vi
cykla tillbaka. Bra kämpat gumman, som var hur trött som helst när vi var framme
igen. Men det behövde du! Nu kör du gärnet i nästa tävling! Vid 7 tog vi Impalan in till
stan för att bowla lite, och helt otroligt, jag VANN! :D. Jag fick 222p, mamma fick
218p, pappa fick 206p och Linus fick 167p tror jag :). När vi bowlat klart så åkte vi
till For Hjo och köpte pizza, sedan till konsum för att köpa godis. Så satt vi och myste
framför tv:n hela kvällen och kolla på Freaky friday ;)<3.

Idag blev jag en liten soffpotatis på morgonen innan jag städa Nemos bur :P. Sedan
satt jag lite vid datorn m.m. Kl halv 12 vakna Ela till liv och kom upp, och nu ligger hon
i min säng och väntar på att jag ska skriva färdigt, så vi kan gå upp till farmor. Hon ska
kollaen grej på hennes dator. Vid typ fyra kommer mormor och Lilleman för att åka upp
till hundklubben. Det är unghundskurs today ;).

byebye<3


           Utsikt över en liten bit av Hjo från kyrkotornet :)
                                 (mobilbild)


Hanna

Det är så synd att de har gjort slut!

Men jag säger samma som du att vi finns här!<3



PUBLICERAT: 2009-09-20, 19:52:16 | URL: http://hannahopp.blogg.se/

Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3