SKRIVET: 2009-09-21, kl 19:33:17 | PUBLICERAT I: Lifetime

Har tråkigt....

heeeejjj!
Har tråkigt så berättar det som hänt utifrån bilder idag ;)


Jag vet bilden är suddig men det gör inget för han är så grymt söt!
Synd bara att du är så himla busig. Jag vet det ger dig en urgullig
personlighet, men du får ta det lite lungt så mormor och morfar hänger
med ;). Va på unghundskurs med Lilleman idag <3.


Bildrepris.. Skolan går yfsat fort. I morgon har jag hemkunskap :).
På onsdag är det friddrottsdag och på torsdag är det studiedag, då ska
vi åka till Vara oc fira Netten på 40 års dagen :) grattis, grattis.


En till bildrepris årkar inte ladda upp nya bilder.
Det blev ingen valpkurs idag :(. Penny mår inte alls bra. Hon struntar i
maten och har spytt flera gånger;(. ILY Penny, vet inte vad jag skulle
göra utan dig <3 :*


Fick skolfotona idag blev faktiskt väldigt nöjd både för det enskilda och
gruppfotot. Det bästa skolfotot någonsin ;).

Ja det var typ allt. Inte för det var så mycket. Men som sakt jag har tråkigt
så jag skrev små rader om det nya. Skulle ju igentligen inte sitta här framfrör
datorn. Men sånt är livet.

heej dåå!



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3