SKRIVET: 2009-09-25, kl 14:51:12 | PUBLICERAT I: Lifetime

jäklar...

Heeejheej hur ska jag börja idag??
Är väldigt trött och sitter på bibloteket igen haha :P.
Gud vad mycket det känns som jag måste göra hela tiden. Ibland  vill
man bara att livet ska sakt ner lite. Allt går värkligen urfort! Men, de är
väl en del av livets stora hemlighet.
Men nu ska jag inte vara sån, jag har ju faktiskt en super helg framför mig!
Synd bara att man inte kan klona sig själv ;). Det är Kanothelg med
konfermationen från i kväll till i morn och jag ska på agilitytävling i Töreboda
på lördag morgon. Måste gå upp kl 05:00 :O Urk.. Btw meningen var att jag
skulle åka med de andra till kanothelgen och sedan åka hem på kvällen..men
nu känner jag att jag inte orkar. Allt blir så stressigt och det låter inte så jobbigt,
eller det är inte så jobbigt att göra så men just nu känns det inte som om att jag
orkar det. Så då skulle jag stanna hemma.
Men nu ska jag nog åka till fridtidsgården för att träffa Ida och Ebba lite (för det
var nämligen också ikväll :P). Ska höra med mamma och se om jag inte kan göra
det. Jag skulle hälst villja och orka gå på allt men det funkar inte, hahaha känns
som om att jag bara snackar strunt just nu ;).
Jaja för att gå över på ett annat ämne då, jag hade spanska prov idag.
Det var ovanligt lätt faktiskt :) så det var alls inte jobbigt. Sedan fick jag tillbaka
mitt matteprov "B". Fick MVG på det :D Nöjd!
Jag har fått reda på att jag ska vara med i Triangelkampen! Oohoo läskigt.
Ska vara resärv på 100m :) SÅ det har jag då på torsdag. Ska faktiskt bli både
kul och spännande :). Appropå 100m i morse såg jag i Hjo tidningen en stor bild
på mig och några fler som sprang just 100m :o. Jag är jätte ful på den bilden :/
De tog en likadan förra året på mig :(. Men jaja sånt får man väl leva med ;).
Ja jag har inte så mycket mer att skriva om. Det är skönt att man har en blogg.
Man har nått att göra när man har grymt tråkigt och man kan få ur sig lite jobbiga
kännslor genom att bara skriva. Så ett stort plus till bloggerna (Y' haha.
Undra igentligen hur det skulle va ifall alla kunde höra ens tankar? Då skulle alla
tycka att jag är dum i huvudet och att jag borde sluta tänka.. Jag tänker typ på
allt och hur allt skulle va utan det ena med det andra hahah  jag vet att jag är
konstig ibland men jag har ju så grymt tråkigt just nu! Jaaja..:P
Har skrivit rätt långt idag, ävenn ifall det mästa är skit men ändå. Älskar! ^^

Pusss på dig :*<3


Det blir en repris bild eftersom jag sitter på bibblan och inte kan ta en
                                             annan;).



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3