SKRIVET: 2009-09-26, kl 18:44:43 | PUBLICERAT I: Lifetime

Agility i Töreboda

hejhej.
Är väldigt trött just nu så får se hur mycket jag skriver ;).
Har vart i Töreboda och tävlat! Det gick hur bra som helst!! ;D.
Först fick jag gå upp halv 6 och göra i årdning mig och lite mat, som vi skulle ha med
oss. Sedan kom farmor för att hämta mig, mamma och Penny och sedan hämta Ida.
När vi var framme vid klubben träffa vi Hanna&Lena där med sina hundar :).
Ida sprang agilityklassen och det gick bra bara att hon fick 3 vägringar, Men Stella
följde henne och hoppa varje hinder :D. Sedan var det min tur med hoppklassen.
Gud vad duktig hon var! Hon gjorde barnan nästan perfekt (Y' ;D, men ett litet misstag
som jag gjorde så råka hon ta ett hinder baklänges och vi blev diskade.. MEN DET GÖR
INGENTING!!!! :D<<33<3<3
Älskar agility och allt runt om kring det ;).
På Onsdag är det KM i Hjo kom och kolla :).

Penny glad för att få följa med :)                         Sötgummorna ;)<3

Här sitter gänget då och ta det lite lungt     Trötta och nöjda åker vi allesammans hem 
  och kollar på motståndarna haha ;)                                igen ;).

Bye bye <3



Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3