SKRIVET: 2009-09-18, kl 16:55:31 | PUBLICERAT I: Lifetime

Friday(:

Happy friday!

Dagen tycker jag varit bästa skoldagen på länge (Y'.
Dagen gick fruktansvärt fort (tyckte jag :P) Vi hade först SO
där vi fick fortsätta med våra romerska serier, sedan Matte då
vi hade Matteprov "B". JAg tyckte det gick rätt så bra i alla fall.
Vi får la se vad resultatet blir ;). Sen efter det hade vi spanska,
där vi hade först läxförhör sedan skulle vi fortsätta med våra
presentationer. Efter det hade vi Hälsa då jag och Ellen hoppa
höjdhopp, och jag lyckades knäa mig själv. Fattar inte hur jag
lyckas :P. Sedan Lunch, en slapp svenska lektion och vi sluta
efter det kl 13:45. När vi sluta så gick jag, Ellen, Maria och Hanna
till "Nya Hamnbacken" för att ficka lite hos syrran <3 Kul, kul(:.
När jag kom hem så tog jag ut Penny på en liten promenad, där
av bilderna ;)<3. I kväll blir det MMMYYYYYYSSSSS!!!!<33
Mamma har köpt räkor, kex, en massa ost och skinka. Min favorit
mysmat haha (a). Perfekt för en fredagskväll! Pappa kommer
hem ikväll också <3. Han har varit borta hela veckan och förra
veckan + att han ska åka nästa veckan med. Det känns faktiskt
väldigt tomt på kvällarna när han inte är hemma. De ska nämligen
flytta en fabrik 5 km bort, jobbigt! ;).

I morgon på morgonen har jag första konfermation träffen :D
Det kommer bli kul! Har vissa förhoppningar ;)

Pusssssssss :*




Skriv här om du har nått att säga!

Ditt söta namn Kommer du hit ofta?

Din e-post(publiceras ej)

Blogg/hemsida?

Skriv vad du har på ditt hjärta!<3